Neem contact op

Kun je het antwoord niet vinden bij onze veelgestelde vragen? Onze klantendienstmedewerkers beantwoorden je vragen graag! We zijn 7 dagen per week bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur via telefoon, chat, e-mail, Facebook en Twitter.

Populaire vragen

Wat zijn de levertijden?

Hieronder kan je de geschatte levertijden voor onze producten bekijken. Deze verschillen per product omdat er ook verschil zit in de productietijden van de fotoproducten. We beginnen met de productie van jouw bestelling op de eerste werkdag na ontvangst van je betaling.

Je orderstatus controleren

Om de status van een bestelling te controleren hoef je alleen maar in te loggen op je account.

Meerdere producten bestellen

Als je meer dan één product tegelijk bestelt, proberen we de producten samen te verzenden. Dit is afhankelijk van de producten die je bestelt. Bestel je dus meerdere producten tegelijk, dan houd je best de langst geschatte levertijd aan.

De levertijden

In het weekend en tijdens feestdagen zijn we gesloten en hebben we aangepaste levertijden.

ProductGeschatte levertijd
Fotoboeken5-6 werkdagen
Wanddecoraties5-6 werkdagen
Kalenders4-5 werkdagen
Foto-afdrukken3-4 werkdagen
Kaarten4-5 werkdagen
Mokken3-4 werkdagen

Als je bijvoorbeeld fotoboeken en foto-afdrukken bestelt, dan is de geschatte levertijd 5-6 werkdagen omdat dat dit de levertijd is van het fotoboek.

Wie bezorgt mijn product?

Je fotoproducten worden in België bezorgd door PostNL.

Het betalen is niet gelukt, hoe betaal ik alsnog?

Als we je betaling een uur na het plaatsen van je bestelling nog niet hebben ontvangen, sturen we automatisch een e-mail met een betalingsherinnering.

In deze mail vind je een link die je terugbrengt naar het betaalscherm.
Vanuit daar kun je je betaling alsnog voldoen.

Hoe volg ik de status/verzending van mijn bestelling?

Je kunt de status van je levering in je albelli-account vinden. Hier kun je ook een overzicht vinden van alle voorgaande bestellingen die je bij ons geplaatst hebt.

Ga naar ‘Mijn Account’ in de rechterbovenhoek van onze website en klik op ‘Orderstatus’. Naast het product dat je besteld hebt vind je een ‘Volg deze bestelling’-link die je zal doorsturen naar de bezorgdienst die we gebruiken om je bestelling te versturen.

Hoe gebruik ik een promotiecode?

Tijdens het maken van je product zie je in het online of offline programma nog de normale prijs staan. Maak je product af en klik op ‘Bestellen’. Je komt eerst op een pagina waar je eventueel nog wat opties voor je product kunt kiezen. Klik op ‘opslaan en verdergaan‘ om je keuze te bevestigen.

Nu ben je in je winkelmandje. Je ziet een overzicht van je bestelling met het totaalbedrag. Links onderin zie je de mogelijkheid om je promotiecode in te vullen:

Type de promotiecode in het vakje (kopiëren en plakken mag ook) en klik op ‘invoeren’. De korting wordt direct verrekend!

Is de promotiecode verrekend en heb je het bedrag gecontroleerd? Klik dan op ‘Verder met bestellen’. Je kunt je bestelling dan verder afronden.

Houd er rekening mee dat wij kortingen niet achteraf kunnen verrekenen wanneer er geen promotiecode is ingevoerd. Als een promotiecode niet werkt, neem dan contact op met onze klantendienst. Wij helpen je graag!

Veel plezier met jouw fotoproduct!

Hoe bekijk & deel ik mijn fotoboek online?

Heb je een fotoboek besteld? Vraag dan gratis een online versie aan. Je kunt je boek direct online bekijken en eventueel delen via Facebook, Twitter, je blog of gewoon via e-mail! Het is heel veilig, je bepaalt zelf wie je fotoboek ziet en je kunt ‘m altijd weer verwijderen.

1. Ga naar je Orderstatus
Ga naar je Orderstatus en log in met je gegevens.

2. Vraag online versie van je fotoboek aan
Selecteer het ordernummer en klik op de link ‘Ontvang online versie’ naast het fotoboek dat je online wilt ontvangen. Zodra je online fotoboek klaar is (dat duurt maximaal 24 uur) ontvang je een bevestigingsmail met een link naar het boek. Als je later opnieuw inlogt, staat in je orderstatus permanent de link naar je online fotoboek.

3. Trots? Deel je fotoboek met anderen!
Deze online versie is ideaal om rond te sturen naar vrienden en familie. Klik op een van de deelknoppen onder je fotoboek. Zo eenvoudig is het!

Waar & hoe vind ik mijn online fotoboek terug?
1.) Je online fotoboek vind je altijd terug via je orderstatus.
2.) Via de link in de bevestigingsmail van je online fotoboek.
3.) Bewaar de pagina van je online fotoboek in de favorieten van je webbrowser. Zo heb je hem altijd bij de hand!

Heb je nog vragen? Neem dan even contact met ons op.

Voor alle soorten vragen

Je kunt ons altijd mailen, bellen of een chat starten tijdens de openingstijden. We nemen de tijd om je vragen te beantwoorden.

Si vous êtes en Belgique francophone, visitez notre page contact Service Clients en français.

E-mail

Antwoord binnen 2 werkdagen
E-mail ons


Live chat

Status:


Telefoon

Status:
02 792 53 93 (€0,10 per min)


Snelle vragen

Je kunt makkelijk contact opnemen via sociale media. Stel je vraag op elk moment van de dag, dan geven we binnen 24 uur antwoord.

Voor alle soorten vragen

Je kunt ons altijd mailen, bellen of een chat starten tijdens de openingstijden. We nemen de tijd om je vragen te beantwoorden.

Si vous êtes en Belgique francophone, visitez notre page contact Service Clients en français.

E-mail

Antwoord binnen 2 werkdagen
E-mail ons

Live chat

Status:

Telefoon

Status:
02 792 53 93 (€0,10 per min)

Update je browser hier

We hebben Albelli.nl gebouwd met de nieuwste technologie. Hierdoor is de website sneller en gemakkelijker te gebruiken. Helaas ondersteunt de versie van je browser deze technologieën niet. (download Google Chrome)