Neem contact op

Kun je het antwoord niet vinden bij onze veelgestelde vragen? Onze klantendienstmedewerkers beantwoorden je vragen graag! We zijn 7 dagen per week bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur via telefoon, chat, e-mail, Facebook en Twitter.

Populaire vragen

Wat zijn de levertijden?

Hieronder kan je de geschatte levertijden voor onze producten bekijken. Deze verschillen per product omdat er ook verschil zit in de productietijden van de fotoproducten. We beginnen met de productie van jouw bestelling op de eerste werkdag na ontvangst van je betaling.

Je orderstatus controleren

Om de status van een bestelling te controleren hoef je alleen maar in te loggen op je account.

Meerdere producten bestellen

Als je meer dan één product tegelijk bestelt, proberen we de producten samen te verzenden. Dit is afhankelijk van de producten die je bestelt. Bestel je dus meerdere producten tegelijk, dan houd je best de langst geschatte levertijd aan.

De levertijden

In het weekend en tijdens feestdagen zijn we gesloten en hebben we aangepaste levertijden.

ProductGeschatte levertijd
Fotoboeken5-6 werkdagen
Wanddecoraties5-6 werkdagen
Kalenders4-5 werkdagen
Foto-afdrukken3-4 werkdagen
Kaarten4-5 werkdagen
Mokken3-4 werkdagen

Als je bijvoorbeeld fotoboeken en foto-afdrukken bestelt, dan is de geschatte levertijd 5-6 werkdagen omdat dat dit de levertijd is van het fotoboek.

Wie bezorgt mijn product?

Je fotoproducten worden in België bezorgd door PostNL.

Het betalen is niet gelukt, hoe betaal ik alsnog?

Als we je betaling een uur na het plaatsen van je bestelling nog niet hebben ontvangen, sturen we automatisch een e-mail met een betalingsherinnering. In deze mail vind je een link die je terugbrengt naar het betaalscherm. Vanuit daar kun je je betaling alsnog voldoen. Als je afziet van je bestelling, kun je deze betaalherinnering negeren.

Als de betaling is gelukt ontvang je direct een orderbevestiging op je e-mailadres.

Je kunt de status van je bestelling altijd inzien in je account.

Is het niet gelukt? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag!

Hoe volg ik de status/verzending van mijn bestelling?

Je kunt de status en verzending van je bestelling volgen via de orderstatus in  ‘Mijn account’. Hier vind je ook een overzicht van alle voorgaande bestellingen die je bij ons hebt geplaatst. Klik op het ordernummer om de voortgang te bekijken.

Je bestelling doorloopt 4 fases:

Besteld: we hebben je bestelling ontvangen.
Betaling ontvangen: we hebben de betaling ontvangen en we gaan met de bestelling aan de slag.
In productie: de bestelling wordt geproduceerd.
Verzonden: de bestelling is klaar voor verzending en zal aan de vervoerder worden overgedragen.

Aan de rechterkant, in het oranje, zie je nog een aantal links:

Volg deze bestelling: dit is de link naar de Track & Trace pagina waar je de verzending van je bestelling kunt volgen.
Nabestellen: met deze link kun je gemakkelijk een nabestelling doen.
Vraag online versie aan: je hebt nog geen online versie van je fotoproduct en die kan je aanvragen met deze link.
Bekijk online versie: er bestaat al een online versie van je fotoproduct en via deze link kun je deze bekijken.
Deel online versie: via deze link kun je de online versie van je fotoproduct eenvoudig delen met je vrienden en familie.

Let op: de optie ‘volg deze bestelling‘ wordt pas zichtbaar als de bestelling op de status ‘verzonden‘ staat. Het kan 24 uur duren voordat er informatie beschikbaar is op de Track & Trace pagina omdat de vervoerder het pakket eerst moet sorteren.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantendienst. Wij helpen je graag!

Hoe gebruik ik een promotiecode?

Tijdens het maken van je product zie je in het online of offline programma nog de normale prijs staan. Maak je product af en klik op ‘Bestellen’. Je komt eerst op een pagina waar je eventueel nog wat opties voor je product kunt kiezen. Klik op ‘opslaan en verdergaan‘ om je keuze te bevestigen.

Nu ben je in je winkelmandje. Je ziet een overzicht van je bestelling met het totaalbedrag. Links onderin zie je de mogelijkheid om je promotiecode in te vullen:

Type de promotiecode in het vakje (kopiëren en plakken mag ook) en klik op ‘invoeren’. De korting wordt direct verrekend!

Is de promotiecode verrekend en heb je het bedrag gecontroleerd? Klik dan op ‘Verder met bestellen’. Je kunt je bestelling dan verder afronden.

Houd er rekening mee dat wij kortingen niet achteraf kunnen verrekenen wanneer er geen promotiecode is ingevoerd. Als een promotiecode niet werkt, neem dan contact op met onze klantendienst. Wij helpen je graag!

Veel plezier met jouw fotoproduct!

Hoe bekijk & deel ik mijn fotoboek online?

Heb je een fotoboek besteld? Vraag dan gratis een online versie aan. Je kunt je boek direct online bekijken en eventueel delen via Facebook, Twitter, je blog of gewoon via e-mail! Het is heel veilig, je bepaalt zelf wie je fotoboek ziet en je kunt ‘m altijd weer verwijderen.

Houd er rekening mee dat je het fotoboek niet kunt bestellen via de online versie. Meer informatie over het nabestellen van je fotoboek vind je hier.

Ga naar je Orderstatus

Ga naar de Orderstatus in je account en log in met je gegevens.

Vraag een online versie van je fotoboek aan

Selecteer het ordernummer en klik op de link ‘Vraag online versie aan’ aan de rechterkant. Zodra je online fotoboek klaar is (dat duurt maximaal 24 uur) ontvang je een bevestigingsmail met een link naar het boek. Als je later opnieuw inlogt, staat in je orderstatus de link naar je online fotoboek.

Trots? Deel je fotoboek met anderen!

Deze online versie is ideaal om rond te sturen naar vrienden en familie. Klik op ‘Deel online versie‘ in je orderstatus en klik dan op een van de deelknoppen onder je fotoboek om het te delen. Zo eenvoudig is het!

Waar & hoe vind ik mijn online fotoboek terug?

1.) Je online fotoboek vind je altijd terug via je orderstatus.
2.) Via de link in de bevestigingsmail van je online fotoboek.
3.) Bewaar de pagina van je online fotoboek in de favorieten van je webbrowser. Zo heb je hem altijd bij de hand!

Hoe kan ik mijn online fotoboek verwijderen?

Ga naar de orderstatus en klik op ‘Bekijk online versie‘. Op de volgende pagina, onder het fotoboek, zie je aan de rechterkant een knop om de online versie te verwijderen. Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra dit is verwerkt. Na verwijdering kan je altijd opnieuw een online versie aanvragen door terug te keren naar de orderstatus en te klikken op ‘Vraag online versie aan‘.

Houd er rekening mee dat het online fotoboek niet beschikbaar is voor de iPad omdat deze geen ondersteuning bieden voor Adobe Flash. We raden je aan om een gewone PC of een Mac-computer te gebruiken.

Heb je nog vragen? Neem dan even contact op met onze klantendienst.

Voor alle soorten vragen

Je kunt ons altijd mailen, bellen of een chat starten tijdens de openingstijden. We nemen de tijd om je vragen te beantwoorden.

Si vous êtes en Belgique francophone, visitez notre page contact Service Clients en français.

E-mail

Antwoord binnen 2 werkdagen
E-mail ons


Live chat

Status: Beschikbaarheid controleren


Telefoon

Status:
07 848 17 88 (€0,10 per min)


Snelle vragen

Je kunt makkelijk contact opnemen via sociale media. Stel je vraag op elk moment van de dag, dan geven we binnen 24 uur antwoord.

Voor alle soorten vragen

Je kunt ons altijd mailen, bellen of een chat starten tijdens de openingstijden. We nemen de tijd om je vragen te beantwoorden.

Si vous êtes en Belgique francophone, visitez notre page contact Service Clients en français.

E-mail

Antwoord binnen 2 werkdagen
E-mail ons

Live chat

Status: Beschikbaarheid controleren

Telefoon

Status:
07 848 17 88 (€0,10 per min)

Update je browser hier

We hebben Albelli.nl gebouwd met de nieuwste technologie. Hierdoor is de website sneller en gemakkelijker te gebruiken. Helaas ondersteunt de versie van je browser deze technologieën niet. (download Google Chrome)