Terug naar overzicht

Kan ik de inhoud van mijn bestelling nog aanpassen?

Nadat je bestelling is geplaatst is de inhoud hiervan niet meer aan te passen.
Het automatische productieproces is dan al in gang gezet.

Heb je je bestelling nog niet betaald?
Dan kun je het bestelproces afsluiten. Na het aanpassen van je fotoboek kun je de bestelling opnieuw plaatsen.

Het kan zijn dat je een betalingsherinnering van de niet voltooide bestelling ontvangt, die kun je in dit geval negeren.

 

Was deze uitleg nuttig voor je?

Gerelateerde vragen

  • Contact
    (ma-do) 9:00-18:00
    (vr) 09:00-17:30
    • Bel ons02-7925393 (lokaal tarief)(ma-vr) 9:00-21:00
    • Live chatVragen of hulp nodig(ma-do) 9:00 -18:00
      (vr) 09:00 -17:30
Update je browser hier

We hebben Albelli.nl gebouwd met de nieuwste technologie. Hierdoor is de website sneller en gemakkelijker te gebruiken. Helaas ondersteunt de versie van je browser deze technologieën niet. (download Google Chrome)